Skip to main content

Good evening, i am having internet issues, my speed is at 0.02mbps when it should be at 30mbps. I am currently using my mobile internet to contact you.

The power/dsl, wlan and info lights are turned on but not the internet light.

I tried running the diagnostics of the fritzbox but they come out normal 

Thank you for your time,stay safe. 

Good evening, i am having internet issues, my speed is at 0.02mbps when it should be at 30mbps. I am currently using my mobile internet to contact you.

The power/dsl, wlan and info lights are turned on but not the internet light.

I tried running the diagnostics of the fritzbox but they come out normal 

Thank you for your time,stay safe. 


J’ai le même problème et deux des mes collègues également.
Merci de trouver une solution, internet étant notre seul lien social.

 

Merci


J’ai le même problème , j’ai remis ma box à 0 mais elle ne détecte même plus l’accès à internet, réponse serveur trop long ….. 


Hi @GabSantos36@aurelien , @Scheh Pierre 

 

Welcome to the community. Bienvenu sur le forum.

 

Good evening, i am having internet issues, my speed is at 0.02mbps when it should be at 30mbps. I am currently using my mobile internet to contact you.

The power/dsl, wlan and info lights are turned on but not the internet light.

I tried running the diagnostics of the fritzbox but they come out normal 

Thank you for your time,stay safe. 

 

 

I’m sorry to read that you had issues with the internet connection. I just checked your line and for the moment the line is stable and connected with 32mb/s. 

If you continue having issues, please contact us back.

 


J’ai le même problème et deux des mes collègues également.
Merci de trouver une solution, internet étant notre seul lien social.

 

Merci

 

Est-ce que vous rencontrez encore toujours le souci avec votre internet ? Si vous, je vous prie d’étaindre d’abord votre FritzBox, puis de redémarrer le convertisseur de la fibre optique (ONT). Dès que c’est fait, vous pouvez rebrancher la FritzBox. Si le souci persiste, veuillez nous contacter à nouveau pour qu’on trouve une solution au plus vite.

 

J’ai le même problème , j’ai remis ma box à 0 mais elle ne détecte même plus l’accès à internet, réponse serveur trop long ….. 

 

Je vous ai répondu ici  ;).

 

Bon weekend.

Adrian


Commenter